Gmz40 22 gündür adet olamıyorum hastaneye gittim ultrasonla baktı gebelik yok dedi adet söktürücü ilaç verdi 8 gündür içiyorum ama hala olamadim kasıklarım ağrıyo midem bulaniyo çok stresliyim sizdede böyle durumlar oldumu?