maybeybi 1 yaşına kadar pamuk kullandım ben ama dışarıya çıkınca bazen ıslak mendil kullandım ve çok şükür öyle aman aman bir pişik problemi yaşamadık🤲 evde zaten büyük tuvaletini yapınca mümkünse yıkıyorum hâlâ (1.5 yaşında) çiş yapınca da yine pamuk varsa pamuk,yoksa BEBELAND marka ıslak mendillerden kullanıyorum,en baştan beri böyle yaptım.