melekcagatay 4aylık bebeğim de bir sürü böbrek taşı olduğunu öğrendik üç dört tanesi büyükmüş ameliyat olacak daha önce ameliyat olan veya solüsyon kullanan var mı
nisakocyigit5106 melekcagatay merhaba geçmiş olsun ne yaptınız bizde de var 6 mm ikisinde de ameliyat dediler oldunuz mu
melekcagatay bebek2anne1 biz kusma ve kötü kokulu kakadan doktora gitmiştik idrarda enfeksiyon çıktı antibiyotikle geçmeyince bbreklere bakld belli oldu
bebek2anne1 melekcagatay bizimde kusmamız var mama içmek istemiyor acaba öyle bir şey olabilir mi bizim reflümüz kusması buna bağlı mı yoksa enfeksiyon mu bilemedim ya
melekcagatay bebek2anne1 bizde reflü sanıyorduk ama inşallah değildir bebekler hep kusuyor bizde böyle olur demiyorduk
bebek2anne1 melekcagatay benim kızım fışkırarak kusuyor reflüsü var ama hasta oluncada kusuyor işte o zaman anlayamıyorum reflüden mi hastalıktan mı kusuyor anlayamıyorum az önce götürdüm doktora kulakları enfeksiyon kapmış dedi
melekcagatay nisakocyigit5106 sağ böbrekten olduk stent vardı onu alırken tekrar oluşan taşlar kırıldı yeni iki kez olduk şimdi sol böbreği stent takıldı gün alıp ordan olucaz siz oldunuz mu taşınızın ne taşı olduğu belli mi
melekcagatay nisakocyigit5106 teşekkür ederim sizede geçmiş olsun bizim iki böbrekte de cok sayıda taş var büyük küçük bi taraf temizlendi inşallah tekrar oluşmaz
melekcagatay nisakocyigit5106 ilaç ne kullanıyorsunuz bizim 1cm olan vardı 9mm olan vardı temizledik dedi doktor şimdi solda 8mm olanlar var onlar kırılcak
nisakocyigit5106 melekcagatay toz ilaçtı uralytu tomografi 8mm çıktı ilk seans yapılar kırma için 25 ine gideceğiz bi kez daha kiracaklar
guli0412 merhabalar benim bebeğimde de 1,5 ay önce sağ soş böbrekte 1,5 2,5 ml taş var dendi günlük 100 ml su içir kontrole gel dedi ama gitmedim büyüme süreci hakkında bi bilginiz var mı
melekcagatay guli0412 tam bilmiyorum ama bence gidin taş büyümeden ne kadarlık bebeğiniz ona göre taş büyümeden ameliyata gerek kalmadan tedavisine bakın
alpege_ Merhabalar 4 ay 10 gunluk bebegimde 3 adet kristal tas izlendi sol bobrekte nefrolojiye sira aldik sizin surec nasil ilerledi
melekcagatay nisakocyigit5106 bizim bi kere sağ böbreğin ordan girdiler diğerini pipiden atarken bazen zor oldu şimdi ilk defa taş kırma ile olacak sol böbrek 28ağustosta o nasıl bilmiyorum
nisakocyigit5106 melekcagatay 1 yaşını geçti ilk seansta 2 mm olarak parçalandı şuan atamadı yine kırılacak o 2 mm dokecek sorna