Neslimmmm Ya niye böyle oldu normalmiii çok değişik ağrım var sancı böyle bıcak saplanıyor resmen oturamıyorum dikilemiyorum napcam anlamadm 3 ay oluyor dogum yapalı
Mahinursmr Neslimmmm 15 ay oldu doğum yapalı önceden de çok şiddetli adet sancım olurdu doğum yaptım gene geçmedi benim kaderim buymuş 🤦♀️ Ama çocukla çok zor geçiyor artık eskiden yatardım şimdi çocuk oldugu için ayakta olmak zorundayım yatma sansım yok
Neslimmmm Mahinursmr benmde oyleydı cok agrılıydı ama bu cok farklı degısık agrı ya sol kasığıma resmen bıçak sağlanıyor nye böyle oldum anlamadım