Merhabalar. Az önce bebeğimi kaldırırken belimden kırt diye bir ses geldi ve canım çok acıdı. Şimdi biraz dinleniyorum kendimi toparlayınca doktora gideceğim fakat doktora gidecek kadar ayaklanabilmem için bildiğiniz bir kas gevşetici var mıdır? Emziren anneler voltaren kullanabilir mi? Bilen varsa yardımcı olursa çok sevinirim