silanvarol merveer96 benmde oglum 2.5 yasında basladı her braktıgmfa cıglık cıglıklıga aglıyordu.Her braktıgmfa ıcım yanıyodu. Amma öğretmenı sakınlestırıydu hemen bzm onlarla grmemız yasaktı sonrası mesaj atıyodu aglmayı braktı sunu yedı bunu yedı fln bı ay boyunca agladı sabahları. Aksamm aldgmda ıse cok mutluydu neler yaptıgını anlatıyodu. Bı ayın sonunda aglamadan gtmeye basladı
Deletedmom192 Deletedmom_215 ahahah 😀😀 mantıklı valla bencede kres bellı bır zamandan sonra anne baba yetmıyor
sifirekran_bolkitap merveer96 benim de iznim bittiği için mecburen kreşe başladım 23 aylıkken 24. Aylıkkenden ben işe başladım en zoru ilk bir ay işe başlamadan bir ay önce kreşe başlamanız öneririm Sınıf sayısı az olursa iyi olur alışması daha çok oluyor. Hastalanoyor bu arada ama evde de o kadar hastalanıyprdu. Bizde hastalık müthiş artmadı
balkizlar Yaşı çok küçük o yüzden zor alışabilir… size tavsiyem işe başlamadan kreşe başlatın.. zorla ağlayarak vs bırakmayın… ömür boyu okula gidecekler çünkü şimdiden soğumasın.. ben kızımı 34 aylıkken başlattım ve aşırı sosyal bi çocuktu ama zor alıştı 1 ay onla gittm geldim
GirayinAslisi nlustl Aslında kafalarına göre değil 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu na göre doğum sonrası rapor bitim tarihinden itibaren 24 aylık süreniz başlar ne şekilde degerlendirdiginiz size bağlıdır ama süre işler.
GirayinAslisi 657 Sayılı Devlet Memurları Kanunu’nun 108. Maddesinin “B” bendi gereğince; doğum yapan kişi, analık izninin bitiş tarihini takip eden yirmidört aylık sürenin aşılmaması kaydıyla doğum nedeniyle ücretsiz izin talebinde bulunabilir.
ffulya GirayinAslisi ama başlangıç yaptıktan sonra otomatik başlamıyor dilekçe vermek lazım isteyen istediği zaman kullanabiliyor isterse bir yıl sonra kullanır
nlustl GirayinAslisi kamuda işçiyim, rapor bitiminden sonra ücretli izin kullandığım için ücretsiz izin hakkımdan düştüler, izin kullanmadan ayrılmam gerekiyormuş
Beyzaveduru 5 yıl doldurduysanız 1 yıl daha izin alabilirsiniz aslında. Ben öyle yapmayı düşünüyorum. Başlayınca alışana kadar zorluğu olacaktır ama er geç alışıyorlar 🥲
GirayinAslisi ffulya işte memurlarda başvuru baz alınmadan ister kullanın ister kullanmayın doğum sonrası raporu bittikten sonra ucretsiz izin süreci başlar
GirayinAslisi nlustl işçilerde değişiklik var mıdır orasını bilmiyorum bakmak lazim memur sürecini biliyorum
ffulya GirayinAslisi ayy benim jeton yeni düştü sonuçta çocuk 2 yaşına gelene kadar geçerli ben sanki toplamda 2 yılmış gibi hesap yapıyorum
GirayinAslisi ffulya :)) maalesef canım iş basi tarihinden itibaren süreç başlıyor. İnşallah yarım gün çalışma veya evde çalışma biz annelere uyar da en azından onu kullanabiliriz ilk çocuğumu 2 buçuk yaşta kreşe verdim 5 buçuk yaşına geldi bizde çok gerileme yaptı şimdi 5 aylık Bi çocuğum daha var olabildiğince evde kalmaya çalışıcam.
Deletedmom192 ffulya cocuk ıkı yasına kadar gecerlı degıl. Analık ıznı bıtrıgı tarıhten ıtıbaren ıkı sene ucretsız ızın hakkınız vae ıkı yas dıye bır sey yok.
Deletedmom192 ffulya yok dogrudur ona gore hesaplamayın dıye dedım 🤗 Kurumunuz sıze su tarıhten evvel ıse baslamanız lazım dıye yazı verır zaten . Orda tarıh yazıyor.
Mamaofdragon merveer96 merhaba benim oğlum da 17 aylık bende 2 yaşında kreşe vermeyi düşünüyorum ama ben enerjisini atıp sosyallesmesi için göndereceğim etrafımdaki herkes ver diyor ama ben bütün gün bırakmak istemiyorum evde olduğum günler öğle uykusu saatinde alırım diye düşünüyorum 🤨