birbebekannesi46 ben normalde 2 yaşına doğru kesmeyi düşünüyordum ta ki arkadaşımı görene kadar onun çocuğu 2 yaşını geçmişti ve mamaya bağlıydı resmen o dedi bana aklı ermeden kes yoksa çok zor bıraktırırsın mamayı demişti. Gece beslenmesine gelince uyumadan önce yoğurt çorbası gibi hafif yağsız salçasız çorba içirdim gece uyandıkça su verdim sabaha karşı paket şeklinde olam içim gibi pınar gibi devam sütleri varya az miktar ondan verdim derken öyle öule ilerledi süreç