Kızlar bebeğimin 2 ayı bitti bittiği gün öksürmeye başladı gece de öksürdü öksürüğüne uyandı bi kaç defa bi de biraz hırıltısı var gibi. Yarın sağlık ocağına götüreceğim hafiflemezse. Bu süreçte bol bol emzireceğim tek ilacı anne sütü diyolar zaten sadece anne sütü alıyor 🙏🏻 Var mı başka tavsiyeleriniz ilk bebeğim annenin içi parçalanırmış o öksürdüğünde 😔