Merhaba anneler, kızım 4 ay 20 günlük neredeyse 3 buçuk aylıkken başladı uyku sorunları şuanda tavan yapmış durumda. Gündüz 40 dk uyuyor sadece 2 uyku şeklinde. Sürekli ağlıyor sürekli huysuz. Uykuya dalamıyor. Kucagımda uyuyor normalde onda bile ağlaya ağlaya uyuyor. Gözleri uykusuzluktan gitmiş hala uykuya direniyor. Gece 5 kere kalkıyor sabah 5te uyanıyor 1 1 bucuk saat uyanık kalıyor zor bela uyutuyorum. Emzik ağzından düştüğü an ağlıyor uyanıyor. Kafayo yemek üzereyim ne olur bu durumu yaşayan annelerimiz yorum yapabilir mi? Ne zaman geçer ne olur nasıl olur 5 aya girmek üzereyim gerçi ama lütfen yorum yaparsanız sevinirim.😢🙏