kızlar oğlumun yedikleri ağzına geliyordu. Doktor bunu verdi ama içtikçe çocuğum daha kötü oldu. Daha çok ağzına gelmeye başladı. Ben de ilacı kestim çocuğum ferahladı doktora gidene kadar biraz araştırma yaptım reflü bazen asit fazlalığından bazen asit azlığından olurmuş bu ilaçta asiti daha da azaltıyormuş. Acaba oğlumun midesi asiti az olduğu için daha mı kötü ediyor?