sezkrkmz Kızlar wifisiz çalışan kullanıp kaldığınız bebek kamera önerilerinize ihtiyacım varr, xiaomi var wifi ile çalışıyor bazen kopukluk oluyor wifisiz kamera istiyorum
idildeniz35 sezkrkmz bebevo kullanıyoruz epey uzak mesafeden de çekiyor sorun yaşamadık şimdiye kadar. Kamerasının sürekli kabloya bağlı olması gerekiyor sadece ama monitörü seyyar gezdirebiliyorsunuz
sedadvc sezkrkmz veewell kullanıyorum. Wifisiz. Çok memnunum. Çekimi ve görüntüsü gayet iyi. Gece bile net gösteriyor.
sezkrkmz idildeniz35 ne kadar uzaklıktan çekiyor acaba ? Bide sanırsam kameranın fişsiz kablosuz kullanılan bir model yok sanırsam
idildeniz35 sezkrkmz başka modellerde var mıdır bilmiyorum ama bizim aldığımız kablolu. Yani bizim evimiz 140 metrekare çekim ile ilgili bir sıkıntı yaşamadık balkonda bile olsak