yagizseliminannesi Alparslaninannesi Mama olduğu için korkuyorum anne sütü ne kadar kilo yapsa gidiyor da mananın içinde herşey var
Alparslaninannesi yagizseliminannesi oyle canim da yapacak bir sey yok sütümüz olmayinca mecbur kalıyoruz mamalara ama 180 bana cok gelmedi
Alparslaninannesi yagizseliminannesi canim bi de baya buyumussunuz doktorunuza sorun benim kuzenim 10 aylikken normal inek sütü vermeye baslamisti doktorunuz izin verirse icine bisküvi ile inek sütü deneyin
Alparslaninannesi yagizseliminannesi bu arada annem bizi de hep mamayla büyütmüş o zamanlar. O zamanlar da sma varmis simdi ben de cocugumu onunla buyutuyorum
yagizseliminannesi deletedmom763 bayılıyor ek gıdaya yeterki ağzım boş kalmasın diyor resmen 😀 kisitlamasam herkes ağızına bi yemek veriyor.
deletedmom763 yagizseliminannesi yesin yesin maşallah yarasın canım boşver iştahsız bebek daha zor oluyor
yagizseliminannesi arslanseda Bende sabah kahvaltı öğlen çorba arada kavanoz mamasi akşama doğru tekrar çorba yada farklı bi ek gıda 9-10 gibi mama gece 2 kere mama veriyorum
yagizseliminannesi Alparslaninannesi inek sütü için bebeklerde genelde kansızlık olduğu için korkuyorum açıkçası çok zor dönemdeyiz