tttugbaa 3,5 yaşındaki oğlum kakasını altına yapıyo tuvalet eğitimi vermiştim sıkıntı yoktu öğrenmiştik 2 haftadır böyle yapıyo ne yapabilirim nolur yardım edin ya yaşayan başına gelen varmı
-Ozge- tttugbaa Ya benimkide 3 yaşında tuvalet eğitimini sorunsuz hallettik ama geçtiğimiz hafta sürekli altına kaçırdı sebep bulamadım suandada küçük tuvaletini kaçırıyor yani böyle hepsini değil ama çamaşırını avuç içi büyüklüğünde ıslatacak kadar kaçırıyor
-Ozge- tttugbaa Ben stresli bir dönemden geçiyorum onun etkisi yani cocuga yansıttım fazlasıyla ilgisiz kaldı ona tepki veriyor gibi düşünüyorum
tttugbaa -Ozge- bende öyleyim bunu tepki olarakmı yapıyo bilmiyorum çözümünü de bilmiyorum bilsem uygulayacağım
keremsenaa Youtube izliyorsa orda klozet kafa kaka gibi görsel içeriği var ona takılıp wc den korkuyorlar ben kestimde ekranı 1 yıla anca düzeldik
keremsenaa Ödüllendirme sistemi uygulasanız öncelikle konuşup yada stiker gibi ilgi çekici bişeyler belki söyleme gereğinde bulunur
tttugbaa Dygny23 aştık 1 ay kadar sürdü nerdeyse ama sakin kaldım hep sürekli anlattım bana bunu tepki olarak yaptığnı anladım zaten bende o konuda stresini azalttım bu şekilde çözdüm yani tepki olarak yapıyolar başka bir sorun yoksa tabi üstüne gitmeyin neye en çok sinir oluyo neyi yaparken sizi zorluyo ne istemiyo onu gözlemleyin o konuda üstüne gitmeyip sakin kalın derim ben inşallah aşarsınız allah sabır versin kolay olmuyo
Dygny23 tttugbaa bizimde 1,5 ay oldu eğitim vereli. Bazen anne kakam geldi diyor güzelce yapıyoruz çoğu zaman hala söylemeden altına yapıyor. Dediğiniz gibi ilerliyorum ama bakalım ne zaman tamamen öğrenecek 🥹