Leylamoznur seher178 canım bebeğinden önemli değil suan hçç bişey demi bide kendinden çekeceğine 1 gün yaparsın biter gider
seher178 yo_ca697 mecburen ama en azından rahatsız etmiyorlar emziriyorum ilaç kullanmalı maalesef oğlum meme bağımlısı
seher178 Leylamoznur en son çare mecbur yaparimda şimdi çörek otu semizotu sarımsak ve kabak cekirdegiyle iyiyim kaşıntı olmuyo