Munisee Erken oluyor epey daha sindirim sistemi gelişmemiştir ki onun. 4. Ay kontrollünde doktorumuza sormuştum daha erken, başlama demişti. Doktorunuz genel bir ifade olarak söylemiş anladığım kadarıyla bebeğin gelişimi iyi ise ben gerek yok diye düşünürdüm.