Benimki de 9 aylık, hiç içmiyor diyordum ama bugün ben bardakla içerken tutmak için uzandı, ona da cam bardak getirip denedim, içti epeyce.
Bazı bebekler de alıştırma bardağı değil de pipetli sulukla içmek istiyormuş, onu denemeyi düşünüyordum bugün bu bardak işi olana kadar.
Bi deneyebilirsiniz ikisini de. İki şekilde de içmezse yoğurt öğünü falan varsa ayrana çevirebilirsiniz.