Benim de bebegim 45 günlük hatta bende böyle bi konu açtım. Sürekli ağlıyor diye . Ya ağlıyor ya emiyor ama öyle bi ağlama ki komşular çocuğa bisey oldu sanıyor muş. Duysanız dersiniz ki işkence ediliyor bu çocuğa. O ağlıyo ben ağlıyordum. Doktora gittik hani bi derdi var da biz mi anlamıyoruz diye süt alerjisi 'nden şüphelendi. Mukuslu kaka si var sadece yaşadığımız yer de küçük alerji doktoru yok. Süt ve süt ürünleri diyetine girdim mecbur belki odur yeter ki ağlamasın diye . Bide bizde nurse harveys ve biogala kullanıyorduk.pek etki etmedi nurse yerine relactaz yazdı doktor daha iyi gibi