Tekbenimsucumguzelolmakdemi Bayram kombinime uydurmak için bu ayakkabıyı aldım. Hiç tarzım değil normalde ilk defa babet giyiyorum. Ondan dolayı kararsız kaldım. Sizce yakışmışmı yoksa iademi edeyim?
Tekbenimsucumguzelolmakdemi Tekbenimsucumguzelolmakdemi kombinimde bu şekilde olacak. Sipariş ettim henüz gelmedi.
Tombikdonerartikcokpahali Tekbenimsucumguzelolmakdemi bu üstten pazarda satılıyordu aynisiydi hatta çok hoşuma gitmişti ama fiyat sirmamistim ya keşke sorsaydim 😅 karşılaştırma yapardik
inci86 Tekbenimsucumguzelolmakdemi yaa ne güzel bende bu badilerden seviyorum ama olmaz diye korkuyorum ki olmaz zaten bedenim 40 ama göğüslerim var dar olur diye alamıyorum 😢😢
Jenniferlopet Tekbenimsucumguzelolmakdemi renkleri baya uyumlu bende beğendim. Kendime oldum olası hiç etek yakıştıramadım boyuma göre de bulamadım zaten. Güle güle kullanın
Dzeyy Tekbenimsucumguzelolmakdemi bence çok hoş olmuş kombinlede mük olmuş yani sizede yakışmış güzel günlerde giyin
Tekbenimsucumguzelolmakdemi Arelmommy evet şu sıralar trend olduğu için aldım ama ilk defa giydiğim için kararsız kaldım🥹 Teşekkür ederimm