0104 siz kendiniz işaret parmağınızı kullanıyor musunuz? Ben küçük aylardan itibaren çok fazla kullandım o yüzden erken öğrendiğini düşünüyorum. Sürekli bir şeyleri işaret ederek konuştum. Normal koşullarda 1 yaş 13 ay gibi göstermesi gerek diyorlar. Endişelenmek için 11 ay erken bence. 11. 12. aylarda öğrenme hızları artıyor hemen öğretilenş kapmaya başlıyorlar. Siz gösterin bol bol öğrenir bence.