Cigdemom sizinle konuşmama sebepleri nedir? Onlara neymiş ki ne demek bu. Benim 2. Oldu ve zorlu doğum geçiriyorum aman kızım 3.düşünme diyorlar evet benim iyiliğim için sağlığım için diyorlar belki ama çok hadsizce. Kime ne? Yapan bakacak olan taşıyan sensin. Çok ayıp yani bu tavırlar. Korkmayın Allah nasibiyle yollar, sağlıkla geçirirsiniz inşallah