Mammamiaa_ tabiki avent red yapmaz yada red yaptırmayan biberon diye bişey yoktur birazda şans işi galiba emmeyen bebek emmiyor benimkide mama+meme 4. Ayına kadar zor emmişti, ama bu konuda kendimi kötü hissetmemem gerektiğini daha iyi anlıyorum mama da içse meme de emse büyüyor ve biz anneler elimizden gelenin en iyisini yapmaya çalışıyoruz aramızdaki bağ çok özel her zaman bebeklerimizle 🩷