kevsercakir canı istemediğii için yapmıyordur. Biz anneler bazen cocuklarımıza diretince yapmak istemiyorlar ters tepiyor. Kendi haline bırakın. Yetemiyorum diye düşünmeyin, kendinizi yetersiz hissetmeyin. Her cocuk aynı değil, kıyas yapmayın. Oluruna bırakmayı deneyin birde