Bugün ilk seansıma gittim alexmiş makinanın modeli dün telefonda konuşurken bana yaklaşık yarım saat sürüyor işlem dediler bugün gittim ne jel sürdü ne gözüme gözlük taktı ve dakika tuttum 11 dk sürdü komple vücut bana çok baştan sağma geldi acaba diyorum normali bu mu bende böyle durumlarda hiç sesimi çıkaramam hiç memnun kalmadım 10 seanslık paket aldım işe yarar inşallah