aslankuzusu siz oyun oynamayı öğrettiniz mi? Ben çok küçükken öğrettim. Çay partisi yaparız, kuaförcülük oynarız, bebek bakımı yaparız, legolarıyla kule yaparız, pasta yaparız. Doğum günü şarkısı söyler, üfleriz. O öğrenene kadar ben yüz defa oturup onunla oynamışımdır. Tiyatro gibi canlandırmışımdır. Öyle anlayıp öğreniyorlar. Bu ara poliscilik oynuyoruz. Kötü davranışlardan birini seçip söylüyorum. Ben bugün arkadaşımın oyuncağını ondan izin almadan evime getirdim diyip evde kaçıyorum. O beni yakalıyor. Özür dileyip tekrar yapmayacağımı söylüyorum. Gelip bana sarılıyor. Doğruyu yanlışı öğrenmesine de yarıyor mesela. 29 aylık şu an