Haftaya 14 aylik olcak 2 3 gundur gunduz uykusuna direniyor 1 er saatten 2 uyku yapiyor dun ilk uykuya yatirdim ama direndi biraz ikinci uykuyuda yarim saat yapti ama alamadi uykusunu aksam yatana kadar agladi durdu huysuzluk yapti,bugunde ilk uykuya yatirdim uykusu geldi diye ama hemen uyuyamadi sonrada yarim saat uyudu uyandi uykusuda var gibi aslinda disten midir ki dun disi agriyo heralde diye jel falan surdum ara ara da bugunde boyle olunca hic durmuyo huysuzluk yapip duruyor