gonulcicegim Kızlar nefesim lağım gibu kokuyor. 3 senedir geçmedi şu rahatsızlığim. Bulamadık sorun nerede. Dişten mideden değil muhtemelen bağırsaktan. Nasil geçer bu koku bildiğiniz doğal bir yöntem yada bir ilaç var mı hangi doktora gideyim yardım edin😔😔
derinmavi57 gonulcicegim böyle bir sorun benim amcaoğlumda vardı senelerce koktu çocuk sırf bu yüzden sevgilisi ayrıldı girdiği işlerden çıkarıldı gitmediği doktor profesör kalmadı kimse çözemedi en son floryada bir doktora gitti adam tek bir ilaçla çözdü şuan harika bir işi var mayısta da düğünü 🙏
SeydaMasal Lısterıne kullanın mutlaka ve yeşil çay için benim de öyleydi özellikle sabahleyin şuan çook daha iyi
yo_ca697 derinmavi57 doktor adı ve verdiği ilaç hakkında bilgi verir misiniz ya da özelden atar mısın yeğenim şu an aynı sorunu yaşıyor
ozge2661 gonulcicegim yani fısfıs filan taşıyabilirsiniz yanınızda anlık çözümler için ama onun dışında aşız gargaealaeı işte dil temizliyici filan kalıcı çözüm olabilir uzun kullanımda . Benim de annemin çok kokuyor o dişlerini yaptırdı porselen ondan sonra olmaya başladı ve çözümü de yok onun dişçiden kaynaklı yani
derinmavi57 yo_ca697 gonulcicegim özelden mesaj atmayı bilmiyorum ilaç adı da vermem doğru olmaz ama doktor adı Özkan Özdemir promed sağlık hizmetlerinde görevli uzmanlığı iç hastalıkları ama anlamadığı şey yok iyi bir doktor muyanesi 3 bin lira ama mesela 20 gün sonra kontrole git ücretsiz yani bir ücretli bir ücretsiz Muayne oluyosun Muayne 1500 e gelmiş oluyor