Merhaba anneler 3 buçuk aylık bebeğim var zor nefes almaya başladı aspiratörle burnunu temizlememe izin vermiyor. Serum fizyolojik ile denedim ama çok cesaret edemiyorum yapamadım sanırım. Nebulizatör kullan dediler bir kısımda kullanmayın… odanın nem derecesini yükselttim ama hala hapşırdıkça sümük geliyor nasıl başa çıkabilirim lütfen yardım edin hastaneye gidemiyorum