Merhaba kızlar. Benim buzdolabında cokta fazla değil ama azda olsa anne sütüm var 200ml falan vardır atmakta istemiyorum duyduğum kadarıyla hasta olanlar iciyormuş sali gunu yurtdışına çıkıcam evde bozulmasını istemiyorum Edirnede yaşıyorum isteyen olursa vere bilirim