TulayGeriDon uykusuzanne__ yemeğin yanına yapmıyoruz direk yemek olarak yapıyoruz 😄yapan memnun yiyen memnun😄
twobabymom_ uykusuzanne__ kiz yemek yapmak koymuyor o gün ne yemek yapacağımı bulsam hepsinin damak tadına uygun yapiyorum ama erkekler alışmış fark etmez diyip seçmeye bence biraz da biz fark etmez diyelim onlar derdine düşsün 😀
twobabymom_ uykusuzanne__ Ay yok kiz benimki sebze ağzına vurmaz mırın kırın ederek yer sürekli o da yoruyor insanı valla ramazan girdi gireli hele oruç tutuyor diye tavuk et tavuk et en son gıdaklayacaksin dedim😀
twobabymom_ uykusuzanne__ Bence de Valla ıspanak bezelye bamya pırasa çok severim Kuşum bu arada sen bilirsin ya ben dolaba pacanga böreği yapıp koymak istiyorum ama galeta unu ile yumurtaya batırıp mi koyuyorsun çıkarınca mi onlara buluyoruz
uykusuzanne__ twobabymom_ yumurtaya batırıp mi koyuyorsun çıkarınca mi onlara buluyoruz Çıkınca koy canım
twobabymom_ uykusuzanne__ tamamdır teşekkür ediyorum çok yarın niyetlendim biraz dolaba koyayım yemek olmadığında çıkarırım diye