Merhaba kızlar . Ben 7 aylık ikiz annesiyim . Anestezi yoluylq doğdu bebeklerim . 7 aydı korunuyoruz ama adetim 7 gün gecikmis . Hiç gecikmem olmazdı . Göğuslerim çatlar gibi ağrıyor ama 3 gun önce test aldm tek çizgi çıktı . Ben bebek aldırmıycam die hep kendime aöz veriyordum çunki onunkida can neden dünyasını elinden alaymki kıyamıyorum öyle seylere 🥺 sizce hamilemiyim ? İnşAllah değilimdir çunki Aldırmayı da istemoyorum hem daha 7 ay oldu anestezi olalı tikislerim tam kapanmış olmaz