rroselightt Bebeklerinizin saçlarını nasıl topluyorsunuz? Benim 8 aylık bebe sürekli kaçmaya çalışıyor izin vermezsem de ağlıyor. Zaten bende pek becerikli sayılmam sürekli yamuk yumuk saçı çocuğun 😂 Taktiğiniz öneriniz var mı?
forumgurmesi Suyu açıyorum camasır sepetinin üstüne çıkıyor o suyla oynarken ben saçlarını yapıyorum ama tabi benimki 2 yaşında😂 1 senedir böyle yapıyoruz. Yada ona dişlerini fırçalarken ben yapıyorum.