Bebeğim 12 aylık şimdiye kadar az da olsa yemeğini yerdi en azından çorbasını bitirirdi bi kase. Onu da doyurucu yapmaya çalışıyorum. Ama bi haftadır yemek de yemiyor çorbasını da yarım bırakıyor. Bugün kahvaltı yapmadı sadece benim patates kızartmamdan yedi 3 tane falan onu da vermek istemedim ama hiç yemedi yemeğini ve patates için ağlayınca verdim. Dün sağlık ocağına gittik persentil tablosunda 25 te kilo alsın diye uğraşırken vermesinden korkuyorum ne yapcam neden yemiyor