Kızlar 2 ay 7 günlük bir bebeğim var 13 ocakta doğum yaptım lohusa kanamam 13 şubatta lekelenme olarak bitti az az leke geldi 13 subattan sonra ve 19 şubatta belim kasıklarım ağrıdı ardından 19 şubatta adet oldum adet gibiydi kanamam ilk 2 gün biraz yoğun sonra azaldı 6 gün sürdü bitti şimdi de dün adet olmam gerekiyordu olmadım hala ve gecikme yaşayan birisi hiç değildim çok korkuyorum 3 yaşına girecek bir kızım daha var ve ben bidaha gebelik varsa diye çok korkuyorum bunu kaldıramam kızımda da lohusa biterken aynı böyle adet gördüm ve hep düzenli gelmişti kafam çok karıştı ya bi önceki ay gördüğüm adet değilmiydi acaba ama aynı adet kanaması gibiydi lohusa kanamam kahverengi olup bitmeye yakındı 6 gün sonra adet gibi yoğun ve kırmızıydı içim içimi yiyor ya