derya161616 ya aynı şeyleri yaşıyoruz sanırım bebeklerimiz alerjik mideleri sindiremediği için içemiyorlar ben doktora diyorum anlamıyor cumartesi gidicem ve ciddi ciddi söylicem bu konuyu bak şu saat oldu uykuda süt içirirken uyandı 2 saattir salladım ya yoruldum anne yüreği içmeyince ağlama geliyor ama evet çok şükür iyi olsunlar ne yapalım bizde aynı boylardayız eşimle iri bebek olmicaklsr evet doğru sağlıklı olsunlsrda 💞