aslanege07 Ben de 3 kez ameliyat oldum canım, her vücut farklı tepki verebiliyor ama drenin çıktığı yerin tamamen kapanması biraz zaman alabiliyor. Açık renkli sıvı ve hafif kanamalar normal olabiliyor ama eğer artarsa, kötü kokulu ya da iltihaplı bir akıntı olursa mutlaka doktoruna danış derim. Benim deneyimlerimde de birkaç gün süren hafif sızmalar oldu ama zamanla azaldı. Yara yerini temiz tutmaya dikkat et, bol su iç ve dinlenmeyi ihmal etme. Umarım en kısa sürede toparlanırsın