Arkadaşlar merhaba. 4 gün sonra 6 aylık olucak kızım 1 hafta önce akşam birden ateşlendi ertesi gün doktora gittik hafif üst solunum yolu enfeksiyonu olduğunu söyledi burnu çok hırıldıyor antibiyotik verdi 5 gün içtik ateş geçti ama dün gece birden öksürmeye başladı gün içindede sürekli öksürdü uyuyamadı böyle olunca burnu çok hırıldıyor sabah akşam 3 ml burun yıkama yapıyorum nebulizatörle hava tutuyorum gece buhar makinası da açıyorum odada akşam buhar yapıp banyoya da soktum fakat hırıltısı asla geçmiyo ve sanırım genzine akıyo o öksürtüyo bugün öksürüğü daha az gibi 2 kere falan öksürdü öksürük ve özellikle burun hırıltısı için önereceğiniz başka birşey varmı?