7 buçuk aylık oğlum sürekli hasta oluyor. Öksürük burun akıntısı. Çok ilaç kullanan biri de değilim sık sık emzirerek atlatması için çabalardım ama artık yoruldum habire hastalnmasından. 20 gün sürmeden tekrar hasta oluyor. Giydiğine oda sıcaklığına da çok dikkat ediyorum. Alerji testi yapmak için gittiğimizde bağışıklığı düşük çıkmıştı. İkinci kez randevu verdi hastane eşim sağolsun her bebek böyle diyetekten gitmedi.