sedaboz oğlum 32 aylık benim de,uyurken ona sarılırım siimsiki kendisi öyle istiyor artık bir ara sırt kaşıma ile ilerlemiştik ama şimdi iki kolumun arasına alıp sarılıyorum ve öyle uykuya dalıyor. Emzirmeyi yaklaşık 3 ay önce kestik o süreçlerde sık sık uyanirdi ama şimdi gitgide azaldı. Şimdilerde çişe kalkar geldiğinde o da her akşam fix 1 kere kesin, bazen 2 olur. O uyandığı süreçte tekrar temas ister. Uyandığında temas ister yine. Çağırır. Yani daha büyümediler. Ben normal karşılıyorum temas istemelerini. Çalıştığım için belki de özlediğini ve o yüzden teması istediğini de düşünüyorum.