melikejdkdkd Emziren anne acı yiyebilir mi kızlar, canım çok istiyo acıı acıı yemekler ama sütümün tadı mı bozulur bilen var mı
AnaKuzusu34 melikejdkdkd yeme bacım herşey süte geçiyor acı da geçer doğal olarak. Sonra sütten kesilir mazallah
mamabear_ melikejdkdkd bir hemşire demişti o gün ne yerseniz süte tadı geçer diye. Ben çok canım çektiyse biraz yiyorum valla abartmamak koşuluyla
belismomsss24 Bi iki kere çiğ köfte yedim ama az miktarda . Onun dışında annem yeme etkiler diyo ne kadar doğru bilmiyorum
melikejdkdkd deniztalta bende öylee yaa o kadar özledimki bebeğim 4.5 aylık ve hergün acıyla bakısıyoruz.
melikejdkdkd AnaKuzusu34 doğru diyosun çocugumun bi süt keyfi var onuda elinden almiyim daha cok yeriz acı biber