papatyam-34 benim bebeğim aşıırıı gazlıydı denemediğim yollar almadığım ilaç kalmadı,en son aşıya gittiğimizde hemşire bana lahve yanı bardağına hazır su koy çay kaşığının ucuyla da kimyon at beklet 2-3 çay kaşığı içir dedi şuan 1 yaşında ama ne zaman kabız olsa ya da yapmak da zorlansa hala devam ederim kurtarıcım olmuştu o