beybitolat Kızlar 2 ay 6 günlük bebeğim var.Sezeryan doğum yaptım. 40ımdan sonra ilk defa 3 gün önce regli oldum fakat aşırı yoğun geliyo normal mi acaba? Biraz beni korkuttu bu durum.Sizin nasıl olmuştu?
Tosbigin_Annesiii beybitolat üstte kal benim 3 ay oldu doğum yapalı hiç olmadım bakalım bu ay olucak mıyım
Duygu777 beybitolat bende sezeryan doğum yaptım 3 ay sonra regl oldm ilk reglm biraz fazla geldi snrasında normale döndüü
serros beybitolat bende 3. Ayda oldum baya yoğun kanamalıydı 2-3 gün sonra azaldı normal herhalde doğum öncesi böyle yoğun değildi cunku
beybitolat Tosbigin_Annesiii belki o yüzden daha regli olmamışsındır. 40 kontrolüne gitmişmiydin? Gittiğinde bi problem görmediyse doktorun sorun olmaz
Tosbigin_Annesiii beybitolat evet sorun yok dedi bu ay regl olmanı bekliyoruz artık dedi bakalım olurum inşallah
yeni_anne__ beybitolat doğum yapalı 35 gün oldu dünden beri kanamam var benimde sancım varr vs regl mi oldum sizce ilk oldugum gün önceki gün de sancı giriyordu sonra kanama başladı
beybitolat yeni_anne__ kırmızı yoğunsa reglidir. Ben 40 gün lohusa kanamamda çünkü böyle kırmızı değildi
balkan77 beybitolat 2 ay olduk bugün hala kanamam olmadı sezeryan ile doğum yaptım ne zaman olacağım acaba
beybitolat balkan77 kişiden kişiye değişiyor sanırım uzun zaman olmayanda oluyomuş 1 sene hatta olmayan bile gördüm burda