Alyasmom23 Malum havalar nasıl olucak bellı değil kızlar 20 aylık kızıma kazak ve etek kombini yaptım ama ilk bayramlıgına karar veremıyorum sizce Hangısı??![
Meri-Mel Alyasmom23 Bize de bu tonda yeşil renk elbise hediye geldi doğum gününde ama kırmızıyı çok severim çok güzel bence kırmızı 🥲💜🌸
Alyasmom23 Feyzosumunannesi ama kumaşın kışlık olduğu yazılmış öyle mi yeşil olan müslin çünkü sonra da gıyılır
Alyasmom23 asrinhatasi evet öyle ama sadece müslin olduğu ıcın sıcaklarda da giyilir en azından dedim diğeri kalın gibi
Alyasmom23 Feyzosumunannesi diğerinin baya bi ince kumaşı tek kat Müslüm yanı tam yazda zaten kollu gıydıremem ama akşamları falan giyer yine diye düşündüm diğerini canlı gormemıstım teşekkür ederım
Alyasmom23 merveipkknn kısa kollusunu almıştım zaten ama kumaş baya ınce gelınce iade ettım uzunla bu kırmızı arasında kaldım
denizalismom Alyasmom23 ayy çok güzel ikisi de ama kırmızı daha güzel 🥰 erkek çocuğu annesi olmak kıyafet yönünden sıkıntı 😂
Alyasmom23 denizalismom kızda da bu durum çok sıkıntı çok fazla seçenek olunca ınsan ne aşacağını sasırıyo 😅 erkeklerde belli başlı en azından