Tugram1907 İyi geceler kızlar varmı Muğla merkez veya ula da yaşayanlar tanışıp kaynasmış oluruz belki Bir gün bulaşma bile ayarlarız 😊🌼
Elif-ecre Oralarda yaşamıyorum ama yaşamayı hayal ettiğim yerlerden nedense.küçüklüğümden beri nedensee muğlayı çok severiiiimmm