1 buçuk yaşında oğlum dün diz hizası koltuktan bileğinin üstüne düştü hastanede film çekildi bişey göremediler ucuz atlatmış dendi herhangi bir morarma veya şişme de yok sadece o bileğinin üstüne güç veremiyor şu an bu normal mi, doktor sargı bezi sardı sadece önemli bir şey yok dedi ama anne yüreği ya aklım hep onda. Mesela o bileğine bütün ağırlığını verip kalkamıyor başına gelen var mı