Vallahi annelerin de kolaylığa ihtiyacı var yapacak bir şey yok hele ki daha arkada anneyi bekleyen o kadar sorumluluk varken günde yarım saat koymanın sorun olmayacağını düşünüyorum bizleri sabahtan akşama kadar koymuşlar kızımda evet parmak ucunda yürüme yaptı ama çok kısa sürdü ki bence inadından yapiyordu 2.5 yaşına kadar parmakta yürümedi yeni parmakta yürüyesi tutmuştu yemek yaparken dus alırken veya siz ev supururken kısa süreli arkanızda dolaşması için koyabilirsiniz bence