Esmadnz Ben 16 senelik şeker hastasıyım tip 1 diyabet . 10 yaşımda tanı konuldu . Ne zamandır bu sürecin olduğu önemli . İki üç aysa değildir çoktan allah korusun ketoasidoz komasına girerdi . Ama yeniyse bir kan tahliliyle çıkıyor zaten lütfen şüpheleniyorsanız gecikmeden doktora gidin 🙏🏻Sadece kilo alımı durmaz aksine hızlıca kilo verir 😇