Kızlar ben doğumdan sonra bi 10 kilo verdim kalan 10 kilomu veremedim çocuğum 1 buçuk yaşında ama ben hala kilo vermeye çalışıyorum göbeğim duruyor öylece zaten çatlak eski formunda değil . Diyet yapmak psikolojimi bozuyor artık mutsuz oluyorum zaten bebeğim hala çok sık uyanıyor gece. Üstelik çalışıyorum bide ne kdr yorulduğumu siz tahmin edin ama kilomdan da rahatsızım napcam ben yaaa diyet yapmadan diyet nasıl yapılır hahahaha bana öneri verin 😂