bayanevli3434 karaca kullandım asla memnun kalmadım çabuk bozuldu ve köpüksüz yapıyor, fakir annem kullandı hemen bozuldu yine köpüksüz yapıyordu, Arçelik telve kayınvalidem 5-6 yıldır kullanıyor hem sorun çıkarmadı hem köpüğü gayet iyiydi yakın bir zamanda bende ondan aldım memnunum