Merhaba hanımlar sezaryen olalı 28 gün oldu kanamam bi 10 gün önce falan bitti gibi şuan leke gibi bisey geliyor. Ama şimdi o kadar yoğun bir karın ağrısı var ki sanki regl olcakmışım gibi . Regl olunca çok sancilanirimda ben. Şuan böyle bisey olabilir mi ?