Elif337798 Dün benzer bir posta yazdığım cevap buydu 😊⬇️
hiç bir zaman bu döngüden çıkamayız. 1,5 sene çalışmaya ara verdim. Kızımla ilgilendim. Ama 8 yıllık çalışma hayatından sonra birden ev hanımı psikolojisine bürününce iyi gelmedi. Çalışmaya karar verdim. Şimdi de kızımın anlarını kaçırdığım için suçluluk duyuyorum. Maddi olarak bir ihtiyacım yok fakat maddi olarak kocaya bağımlı olma hissi hiç hoşuma gitmiyor. Çalışınca kendimi güçlü hissediyorum. Her iki seçeneğin de iyi ve kötü yanları mevcut. Psikolojik olarak en iyi olduğum seçeneği seçtim. Size ne daha iyi gelecekse onu seçin. Fayda zarar analizinizi yapın. Ama bi yandan da şunu söylemeden edemeyeceğim hayatta insanın başına her şey gelir. O nedenle bir kadının her zaman maddi özgürlüğünü eline almasından yanayım